Loading

вторник, 21 декември 2010 г.

Ей!

Хааа........Изненадааааааа!
На 6 месеца съм вече!
Зад опашката си имам една ЦЯЛА публикация ;)
И понеже откакто батко затвори салона и си е в къщи  все седи и сканира някакви документи, реших аз да се заема с писането.
Като гледам  какви безумия е писал направо си дъвча опашката с бяс.То бива, бива, но то направо се е засинял.
Прибрахме се от разходка и сега дъни:

Верно малко старичко,но адски готино!
Малко.......
Докато бях малка 1 месец имах разстройство....Баси и парите хвърлиха за изследвания докато разберат, че е от храната, но пък съм спокойна, че съм по здрава и от мечка.Сега съм добре и поне два пъти излизам да тичам-за каквото съм и родена нямам особени оплаквания от начина ми на живот.....
Та мисълта ми беше,че май е време за промяна в политиката и целите за изпълнение и поведение...
'Айде за сега т'фа е...До утре!
Наспала се козинка - свежа опашка !
За лека нощ-

Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации