Loading

сряда, 15 септември 2010 г.

Аз съм "Сибирско Хъски" и си паднах на опашката

Аз съм "Сибирско Хъски" (както казвате Вие хората,а на мой език-кученце-пале) и сега ми е паднало да щракам с лапички по клавиатурата на стопаните ми.На 2,5 месеца съм.Малка съм още и мразя инжекциите,но искам-не искам ме ваксинираха.Даже и паспорт ми направиха.Така трябвало.Сегашните ми стопани не ме лишават от нищо-нито храна,нито вода.Много обичам да си играя,даже и с по-големи от мен батковци и какички .Е малко съм хитра,но пък обичам да ме гушкат и да се глезя.А най-обичам целувките , но мразя прясното мляко-докарва ми стомашно и физическо разстройство.Мама била казва ветеринарят "Сребристо късокосместо Хъски",а тати "Дългокосместо черно Хъски" .Била съм взела сребристата козинка на мама и  очичките на тати-така казват ама аз не знам-нали са си моето семейство-та другите да кажат.
В началото ми беше доста странно какво е това на вратът ми,но после разбрах-било каишка.Е малко ми беше трудно,но сега вече е част от мен и никак не ми пречи.Даже напротив-като си играя с другите хапят нея,не мен.И вече започвам да разбирам Вашият език като звуци,на които казвате думички.
Например:
Каишка(или ми слагат тази дългата-било повод,или махат),седни(е от време на време се ослушвам,но все пак го правя-нали трябва да има мир и разбирателство),обаче като ми кажат "Какво правиш там?" и знам,че съм сгафила нещо.Тогава предпочитам да си легна и докато им размине на стопаните си мисля за следващата игра.Но не ми се сърдят защото все пак съм си и бебе още.Обичам също и малките деца-повече ми се връзват на игрите-нали сме си бебета.
Но стига за мен-все пак да напиша и телефоните за контакт-нали за това седнах с тея големи лапички да се мъча да щракам ...?!
Е вече съм доволно-намерих си добри стопани и направо си паднах на опашката ;)
Та така....Ще се радвам да се видим ;) отново....
Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации