Loading

вторник, 18 май 2010 г.

Професионализъм, или как не се прави!

Или съществува ли като такъв?
Е 'Ситуация Витошка' мина.
В 9'00ч. събрах манекенките в салона.Измиване и разресване+добре подсушени ги изпратих на Витошка.
Но нещо все пак ме глождеше и то яко.С Наталия яхнахме колата и ние там-в калабълъка.
Паркирах и гледам наште момичета заедно с дизайнерката седят като на погребение?!
Посрещнаха ме с думите:
-Проблем с гримът!
Как се развива цялата история?
При последната ми среща с дизайнерката/Юлия/ и манекенките петък в салонът се изясни концепцията-Алиса в страната на чудесата!
Отивам при гримьорката/Грета-гримира 'Конан Варваринът'/ и питам какво става?
Посрещнат съм с думите:
-Браво бе ние телефоните си нямаме!
-Ей верно.....Та какво става сега?
-Не мога да ги гримирам-на човек ми трябва поне 2 часа.
Наистина имах чувството,че Конан ме е  шибнал челно!
-Обаче снощи до 2ч. правих това!
И ми показва ламинирани,принтнати и изрязани герои свалени от нета.Обаче така пикселизирани,че направо отврат.
-Ще ги закачим с по една диадема пред лицата и готово!
-Оки -и почвам да мисля как!
-Поне да им сложиш някаква основа и лек грим за да могат по някое време да свалят маските?!
Отговор нямаше,а само това:
-Има два варианта.Единият да излезнат с 'маските',другият БЕЗ МЕН.
Направо след Конан и Влак мина през нервната ми система!
Разтреперах се от нерви и само отвърнах:
-Мисля,че се разбрахме вече-така да бъде.С маските ще са!
Отивам при мамичетата и две минути помолих само да се успокоя за да мога да им  кажа какво става.
Но евалата на момичетата-веднага измислиха да извадят гримовете и сами да се направят/преди въобще да съм им казал какво сме си говорили с Грета гримьорката/.
Очакваха моето одобрение и съответно се съгласих веднагически./
Мразя накой да ме притиска до стената-Не на мен тия.
Защото за мен професионализмът се състои в това да можеш да реагираш и имровизираш/качествено/ на изненадващи ситуаций!
Научили са ме на един девиз"И бръснарско ножче да ти дадат трябва да можеш да подстрижеш"
На това аз казвам професионализъм и винаги ми е помагало в ситуаций,с които не съм запознат или подготвен.
Но явно ВЕЛИКАТА Грета не споделя моите виждания!
Е излизам на вън и по едно време идва половинката/Наталия/ и ми казва:
-Давай към салона да си взема боите!
/А тя е реставратор завършила "Художествената Академия/
Газ до дупка и после на обратно.
Извади четките и почна да рисува лицата с акрилни бои!
Е сега под Гримьор ще седи нейното име-Наталия Неделчева!/Защото Грета не можела да си плюе на името и имиджа-както ми заяви/
Само мога да благодаря на всички,че се сработиха в страхотен екип и всичко мина добре/почти като по часовник/
И все пак 2,5 гигабайта снимков материал направи.
Та така.
Криворазбраната ситуация изигра лош номер на Грета и явно професиналзмът е криворазбрана текстура в нашето общество!
Това е един от малкото примери за copy-paste в авторството и явно възможностите стигат само до там!
Силно се надявам при Вас да не е така,иначе дъното ще го видим в някой друг живот!
п.с. С Огромна Благодарност към:
Юлиана-дизайн
Наталия-грим и фото документация
Славена-фото документация
Елизабет-модел
Деница-модел
Десислава-модел
И всички останали,които спомогнаха появяването ми на сцената да се осъществи!
Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации