Loading

петък, 2 април 2010 г.

TOP 10

Седмичен обзор на най-идиотските търсения ,с които са стигнали до блоговете ми според Tyxo,Google webmasters,Google analytics

1.Не мога да не дам на-Сладки междукрачия /онемях/
2.ama bobi zashto si vzel takova /нямам думи/
3.къде ми е телефона /щом и гугъл не знае,то и аз нямам идея,но блогът ми може би знае/
4.луд ли съм /ей?търсачките и на това ли имат отговор?/
5.какво ще се случи в дъждовно време /не знам-освен да завали /
6.вроговяване на ходилата /и бавното им превръщане в копита в следствие гмо/
7.академия хим.чистене /за сега не предлагаме обучение за хим.чистене на коса,но скоро услугата ще бъде достъпна/
8.hakove za izpit /?!/
9.30 март подходящ за подстригване /от 365 дни наистина 30 март е най-подходящ,ама не мепитай защо-не знам/
10.ПЕТЪП ЦАНКОВ /!/
Първите 4 да се обадят за наградата си!Сладък кекс със гарнитура кисело зеле ;)
Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации