Loading

петък, 5 февруари 2010 г.

Тъп ли съм или нек'в луд за връзване?!

WindowsXP-дъ пърфект шит!
Gmail.com-дъ пърфект хистериа!
Google Hrome-дъ тъпота свещена!
Нема такова нещо като Виндолс-ей сега усещам как се чустват хората свикнали на LINUX/седнали пред скъпият ни Чичо Бил/-като скопени говеда,доведени за разплод!
Нема такова нещо като "нещо средно м/у дънки и дънков плат": демек на ГООГЛЕ пощата-ми то никъде не упоменават колко MB.моеш качиш -та 60 MB на 4 пъти-средно качване-5мин.на 2/3MB.големина файл-абе направо към аборт вървят/развод де/!
Е нема такъв тапир-версия за Windows-емнайсе пъти сваля Djava-щот му тре'а-емнайсе пъти се иска инстал-и к'во?Накрая минах през опция за бъг-и пак си качих снимките във Фацетобуук.
Е нема такова тъпо нещо като Фацето..него-искам снимки-Да, да ама си направи албум-ми не искам...Ми кат не искаш-тт'ва си е твой проблем,не мой....Та накрая не можахме да се разберем-и аз ЕНТЕЛЕГЕНТНО отстъпих!
Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации