Loading

сряда, 27 януари 2010 г.

Борбата е безмилостно жестока 2







Е моите приключения продължават.
от системните логове излезе,че и " martin-desktop bonobo-activation-server (martin-1756): could not associate with desktop session: Failed to connect to socket /tmp/dbus-VG8w6Y4W3g: Connection refused "
На този проблем успях да видя решение:
-sudo su
пишеш си паролата в терминала и влизаш като ROOT /главен админ на системата/
-aptitude update
-aptitude install xubuntu-desktop
-aptitude remove ubuntu-desktop
така се променя зареждащият прозорец на Ubuntu
Да ама не-пак си седи проблема с bonobo-activation-server.Нищо поне сега си имам декстоп на Xubutu!
Но поне успях да подкарам системният звук след зареждане на системата с:
- sudo apt-get install alsa-base alsa-utils
при мен изписа,че обновена и след това:
- lsmod > ~/Desktop/mod
ще се отвори на alsa системната графика- "alsamixer" в терминал и със стрелките отивате до всички "ММ" ,тези които не са включени ги включвате пак със стрелките.
Е всичко си е ок...Явно батака при мен си е голем-надстроил съм от версия 8.10 направо до 9.10 и явно имам як конфликт в графичната среда.....
И най накрая след яко четене в нета,се оказа че това си е проблем/обикновенно с лаптопите и мониторите DELL/ докладван не еднократно на екипа,ама нъц,както и адекватен отговор на проблема-пак нъц!
Та решението дойде от само себе си-преинсталация към по ниска версия-Ubuntu 8.10.
Дава ми,че има по нова версия-Ubuntu 9.04,но тоя път нъц от мен......
Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации