Loading

вторник, 15 декември 2009 г.

Бомба - Камикадзетата не умират


Това,което най малко бях очаквал взе, че се случи най неочаквано.
Идеята,която от доста време ми се въртеше в главата(че даже и блога се казваше така по рано) и се чудех от къде да я започна и докъде ще стигне-взе,че се осъществи без и да се напрягам.
Та накратко-Имаме си Фризьорска академия (вече)-"Rebel Hair School"
Една събота в салона нахлу не кой да е ,а Мариян(да бе същия от Бай БИГ БРАДЪР).За тези, които не познават ще разберат защо казвам-нахлу и защо бях изненадан,но на думата-за останалите попаднали случайно и зачели се-дълга история е ....
Както се казва "шило в торба не седи"...
Оферта!
-С Пресияна и Тошо от Faruk ще правим фризьорска академия-идваш ли?Помисли и ще се чуем в средата на седмицата....
То на такова предложение отказва ли се?Особено когато е свързано с конкретни идеи!
То академий бол.....Ама вече лицензирана в Министерството на образованието с готова програма и нисък старт...Да бе.....
Та в средата на седмицата се чухме:
-Нямам нищо на против.Вътре съм....
-К'во?Кой се обажда?
-Аз съм бе Мартин!
-Леле брато понеже ти нямам номера(губил телефони)помислих,че си нек'в дилър и си се объркал....
-.......
-Добре ще имаме работна среща с Пресияна в салона и...Щи звънна да се разберем...
Та така...фанах се на хорото...
Идеята, която ме запали!
Освен преподаването на мат'рияла-междинните изпити...Идеята , че не си плащаш дипломата , а обучението-крайният резултат зависи от теб и особено изходът...
И най вече това да стане стандарт в останалите школи-бълващи некадърни(в по голямата си част) кадри от типа "Аз съм за малко и не съм от тук" и "Дай парите пък ше видим,нема начин да нема начин"!
Гмуркаме се на дълбото с идеята да не се удавим на плиткото...
Честита ни Академия.....
Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации