Loading

петък, 31 юли 2009 г.

Тапа,или как с нея да се отстрелят - поне два проблема



Вдъхновен от миналогодишната покупка на кола се зачетох във форума на "Клуб Форд"(щот четири колесното е горд  Ford Fiesta C).Та ръчкайки под капака попаднах на една част със един вход и тапа на другия-нек'ф непознат съд.Да ама при мен нема тапа ве другари(теа майсторите се си мислат,че кат останат части след ремонт са "грешка на инженерната мисъл")..Та ровичкайки по темата изчетох доста неща и от де да знам,че теа умни глави от FORD са си направили МАР система  и това било казан за изгорели газове.След внимателен прочит (по неколко пъти) стигнах до извода,че фордю запецва с мутрата на долу и гълта гориво на градско кат чели е 200 коня (скопени)  под капака- щот неам тапа ве дугари.И понеже съм си гордо българче с една велика индженерна мисъл се сещам,че има и друг вид тапи.Е изпросих си една от магазина(щот вино не пия , освен ако не е домашно) и така с малко дялкане от моя страна и малък отпор от тапината , дупката(на казана де) беше успешно запушена.

Равносметка:

Градско:София , двиг.1'3

Без тапа- 9-10л./100км.

С тапа- 7-8л./100км.

А и индакатора на бензина почна да отчита реално до де има високооктанов зоб....

Та с една тапа отстрелях две индженерни мисли във фордю...

Публикуване на коментар

Удари една телеграма

Популярни публикации